fredag 23 januari 2009

Nu jäklar ... ;-)


I går så lurade min älskade sambo ut mig. Hon ringde och bad mig koma och äta på Täby galopps lunch buffé med henne. Jag var ju som vanligt fast i soffan med datorn och geggade.
Men ok då jag flög upp fick med mig träningspåsen jag har ju kort i Täby som jag inte annvänder.
Väl där, Gud vilken buffé, kan jag verkligen rekommendera!
Vi åt gott och faktiskt maten var tillagad utan så mycket fett och socker. Efterätterna det fanns flera innehöll inte heller överdrivet mycket socker. Men ändå! Jag blev super mätt och var ute. Gick runt och smälte maten i Täby centrum handlade Lykke Lis skiva och bara njöt sen åkte jag till mitt gym.
Det var jätte skönt! Tänker ta mig dit i dag igen! Hoppas jag.
Nu jäklar på måndag börjar jag mitt nya jobb och det är slut på hemma geggan. Ska bli så skönt så! Det har varit behövligt att vara hemma och ta igen alla förlorade krafter efter min behandling och den sjuka arbetsplats jag varit anställd på. Men nu är det dags att börja leva fullt ut igen!
Så nu jäklar här kommer jag!!! ;-)

1 kommentar: