torsdag 1 januari 2009

Klantiga jag

sa ar jag ni i Indien. Kom i natt och hamnade pa en sovsal som inte var sa dar jatte hemsk men ej heller jatte bra. Men det var ok. tolvslaget infan sig nastan direkt da jag kom hit. vi som hamnat dar satt i deras bar och lyssnade pa raketer for vi sag ingea. dom med ol vin etc och jag med vatten.
I morse skulle jag satta pa min telefon och slog in fel kod. Sa nu maste jag ha puk koden och den har jag sjalvklart inte och vet heller inte var den finns hemma. ILLA!!! Nu kan jag ju inte kontakta dom jag kanner som ar i det har landet och som jag raknat med att traffa ochinte heller kan jag sms till karleken. Mycket ILLA!
Jag hoppas att min karlek dar hemma i svedala kan ordna det pa natt satt sa jag far min puk kod.
I dag har jag besamt mig for att stanna i samma elandiga sov sal blev sa stalld nar jag inte hadde min telefon sa det far duga dar. Har badat och solat pa underbar fin strand och bara varit hela dagen. Atit gott och ja ja alskling jag har drukigt ganska sa mycket vatten!
Nu ska jag fixa natt till magen och ga och duscha och sova jag ar ratt sa slut nu!
Kram alla och gott nytt pa er. Hall era tummar och tar pa att min karlek fixar en puk kod till mig!
Ps Jag saknar dig hjartat!

2 kommentarer:

  1. halloj vännen! prova att ringa till telefonbolaget... telel2 eller vad du har... man brukar kunna få ut pukkoden tror jag...

    SvaraRadera
  2. Den kommer skickas till den bokföringsadress du har och sen får A maila den till dig.

    SvaraRadera