lördag 21 mars 2009

Uttråkad!


Nu e jag less på att vara förkyld. Varit hos doktorn fått medicin som inte hjälper. Vill så gärna göra något skoj i dag i det fina vädret men jag orkar inte! Känner mig precis som anden här. Blä!
Usch vad jag gnäller. Men jag har faktiskt himla mycket att vara tacksam över!

10 saker som Jag är tacksam för:
Att min sambo står ut med sjuka jag.
Att jag bor som jag bor och trivs så bra.
Att jag har god mat att äta om jag vill.
Att jag har ett arbete som jag bara storm trivs på.
Att jag har pengar i min plånbok trotts att det är dagarna före lön.
Att jag känner mig själv och trivs i mitt sällskap.
Att min katt vill kurra med mig.
Att jag har vänner.
Att det snart är sommar så vi kan åka ut med vår båt.
Att Sofie och Hawbash finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar