lördag 14 mars 2009

Sjuk och eländig e jag.


Tänk att det alltid är så, jag jobbar hela veckan trotts att jag är sjuk. Stänger av känner inte och det är inte så farligt. Sen när den efterlängtade helgen kommer... Dom dagarna då det är så mycket man vill göra hinna med.
Ja då kommer allt! Totalt ur sjuk dekad och eländigt får jag snällt hålla mig i sängen och hoppas på nästa helg...
Men risken är stor att jag är "frisk" på måndags morgonen och kör samma resa en vecka till och sen kommer helgen den efterlängtade och då.... Sängen igen dårå sjuk och eländig.
Varför inte bara ligga en vecka och bli frisk på riktigt???
Tja dels så trivs jag så bra just nu på jobbet och dels går det inte att vara sjuk så här i inlednings skedet med allt på jobbet och dels så är jag ju en svensk plikt trogen arbetare...
Någon som känner igen sig kanske? haha vad tokiga vi är.
Krya på mig och alla andra förkylda stackare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar