tisdag 15 september 2009

Jaha ja daxs för lite röra igen ...

Kommer du i håg Virus hur det såg ut i mitt sovrum då när vi chatta hela nätterna och jag var sjuk och passade på att renovera när jag ändå var hemma med feber???
Tja mitt vardagsrum och hela nedervåningen just nu dårrå...
Men den här gången är det lite vettigare iaf. Tar hjälp av målare och är inte super sjuk i feber etc.
Så, lite bättre är det trots allt.

Ska bli så kul att se om det blir bra när det är färdigt. En vägg skall få en svin dyr fond tapet och två ska målas om.
Ett rum skall äntligen bli färdig renoverat. Inte så mycket kvar men ändå
Har själv rivit golvet en vägg lagt nytt tak isolerat väggar satt upp nya vägg skivor spacklat tapetserat och målat tre väggar. En kvar.
Får nu hjälp att behandla trägolvet sista väggen samt få upp lister etc.

Pust blev slut bara av att skriva om denna sur deg.

Men, nu äntligen blir allt färdigt snart :-)

Virus, kanske behöver jag glada tillropp igen då...

Nu ska det rökas vattenpipa och sovas och sen jobba och sen hem och fortsätta röja så att det går att arbeta här.

Puss och god natt på världen.

1 kommentar:

  1. HEJA HEJA HEJA LILLS!!!!

    Pussar o kramar och ett gäng vitaminpiller som piggar upp!!!

    När du minst anar det står ett Virus där för inspektion... Bäst de e klart då! ;)

    SvaraRadera