torsdag 10 december 2009

Vaccinerad!


Jaha ja så har jag varit hos doktorn två gånger i dag då. Först för min mage. Där är jag långt i från klar har remiss för både den ena och den anndra undersökningen.
Hoppas bara jag hinner göra dem innan jag åker. Vill för allt i livet inte bli akut sjuk i Laos. Både jag och doktorn misstänker Gallsten.
Det gör grymt ont när jag får mina anfall. I Laos finns det inte så mycket sjuk vård. Dessutom blir ju semestern förstörd.
Men men man ska inte ta ut nått negativt i förväg.
Det fina är att sedan åkte jag för att få lite vaccin och malaria tabletter etc i Upplands väsby. Och dröm om min förvåning de hade vaccin mot svin influensan Så nu har jag tagit den! Känns mycket bra. Men attans så ont i armen jag har.
Nu måste jag tillbaka dit i mellan dagarna för polio etc.
Men sen jäklar är jag säkrad och klar!
Nu gäller det bara att hinna allt som hinnas skall på bara 20! dagar.
Sen börjar livet! Eller i alla fall en månads semester i värmen.
HÄRLIGT!!! :-)

1 kommentar:

  1. Hahaa* Fattar inte så mycket heller, men tror det är så att man ska svara på frågorna och sen utmana några till.. Så länkar man dom och det är ju bara för att folk ska kunna gå in på andra bloggar som folk utmanar.. =) Man får lite mer besökare.. =)

    SvaraRadera