tisdag 16 juni 2009

Gjort av med pengar i dag trallalla


I dag stressade jag i väg till Sea Sea efter jobbet. Mötte kärleken där och vips var vi 6000 spänn fattigare!
Köpte en mycket efterlängtad GPS. Den första för oss.
Nu kanske kärleken kan koppla av lite mera och inte behöver sitta med näsan i sjökorten så fort vi ska ut och åka.
Nu återstår bara att installera och koppla in den. Det blir mitt huvudbry det....
Hoppas vi får till det före fredag för då ska vi i väg med båten till govännen för att fira midsommar.
Nu återstår det att köpa solceller. Det är väll en 4000 till det.
Men men har man båt så har man.

I övrigt så har jag bokat ridning till mig kärleken bästa vännen och lilla älsklings kurden på tisdag nästa vecka. Det ska bli jätte kul! Länge sedan jag red sist. Typ två tre år så vi får se hur det går.

Nåväl gla e jag i dag. Det hännder saker och jag känner mig nöjd. Är ju beroende av att få lite äventyr i livets vardag.

Det enda tråkiga just nu är att i morgon fyller "Skruttungen" min år och hon är 50 mil bort. Saknar henne mycket! Det skulle varit så kul att ha henne med på rid turen. Men men kanske kan vi ses snart.

Kram kram på världen från liten Lills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar