fredag 26 december 2008

Juldagen

Nu är dagen snart slut. Phust...
Efter en mycket lång men trevlig julafton hos go vännen som slutade 5 i morse med hundpromenad innan det var daxs för lite sömn för att sedan äta goda julerester innan vi tog en långpromis med hunden igen så är jag nu hemma.
Syrran medd man och två barn samt hennes mamma Nelly kom hit och vi bytte lite klappar. Sen åt vi spagetti och köttfärs sås så är jag nu helt slut.
Trevligt har det varit och nu är det soffan som gäller innan jag somnar för gott i min säng.
Känner mig bra stor efter ellt som slinkigt ner liksom av sig själv i min mage.
Phust!
Tur att jag snart ska till India där det är god hälsosam veg mat som gäller.
Saknar kärleken som är i finland hos sin familj!
Men på lördag får jag hämta hem henne vid båten.
Hur gjorde jag för att få in en bild undrar jag....?????.....
För trött för att pyssla med det mysteriet just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar